vrijdag 26 december 2014

SHOPLOG - EINDHOVEN

Hi girls! 
Ik ben afgelopen woensdag 24 december op mijn verjaardag een dagje naar Eindhoven geweest. Mijn budget was €200,- en daar heb ik voor mijn doen deze keer vrij weinig van besteed. Ik heb een paar leuke dingen gescoord bij de primark, america today en de bershka. In dit artikel laat ik jullie mijn gescoorde items zien.

                                                 
Dit blouseje kocht ik bij de primark. I love pink!
€8,-

Dit hangvest kocht ik ook bij de primark, hij is erg zacht en fluffy. Ik ben verliefd op de mooie felle kleuren. Heerlijk voor in de winter maar ook handig als jas-vervanger in de lente! 
€19,-

Deze katoenen trui van de america today is leuk te combineren met een lichte spijkerbroek en een spijkerblouseje. Aan de binnenkant van de trui zit een lekker zacht laagje wol. 
€29,95

Tot slot kocht ik deze jas van de berskha. Dit is hoe dan ook mijn favoriet. Ik spotte hem al eerder bij de bershka in Tilburg. Ik had al een winterjas van Moscow maar ik kon deze niet laten hangen voor de ongelooflijk lage prijs. Ik ben dol op de kleuren in de jas en ze combineren mooi bij mijn haar, huid en ogen. 
€20,-

Liefs, Julia 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten