dinsdag 23 december 2014

kerstvakantie & BDAY

Hallo allemaal!
Ik ben terug van weg geweest. Ik schaam me diep dat ik na zo'n korte periode al geen behoefte meer had aan bloggen. Om precies te zijn had ik het heel erg druk, nee dit is geen excuus. Ik had een hele hoop te doen, toetsen, huiswerk etc. Het leek me verstandig als ik mijn aandacht even bij school hield. Gelukkig is het kerstvakantie en heb ik even 2 weken om mijn hoofd leeg te maken en wat meer aandacht te besteden aan mijn blog. Ik heb niet bepaald kijkers dus vandaar ga ik gewoon door waar ik gebleven was: 2x per week een artikel. Waarschijnlijk lopen het aantal artikels op wanneer ik er klaar voor ben en meer tijd heb. Genoeg hierover! Ik heb vandaag een heerlijk thuis dagje. Vanavond nog even werken bij het bedrijf van mijn ouders, ontspannen douchen, PLL kijken en dan wachten tot 12 uur! Ik ben namelijk morgen jarig: 24 december. Ik ga morgen een dagje shoppen in Eindhoven met mijn ouders en 's avonds heerlijk uiteten. Ik plaats waarschijnlijk een shoplog maar daar ben ik nog niet zeker over. Een bdayhaul gaat er niet komen want ik vier mijn verjaardag dit jaar alleen klein voor een aantal familieleden, waarvan ik waarschijnlijk geld krijg. Nu ik zo vlot aan het typen ben wil ik even mededelen dat ik af en toe een artikel plaats over wat er die dag speelt of wat ik ga doen zoals vandaag. Tot slot heb ik een paar inspirerende kerst achtergronden voor jullie! 

Natal ♥

Christmas sweater ♥️

Nail-art


❤️🎄

Christmas

Liefs, Julia 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten