maandag 20 oktober 2014

REVIEUW - CATRICE BLUSH

Hallo allemaal!
Een aantal dagen geleden kocht ik een prachtige peach blush van de Kruidvat, hij is mat. Ik was al erg lang op zoek naar dit mooie kleurtje. In bijna geen een drogisterij vond ik wat ik zocht. 

De blush is van het merk Catrice, de prijs weet ik zo niet meer.. ik geloof rond de 3 euro. Het is nummer 30 met de naam Love & Peach.

                                     

Ik ben heel erg tevreden met mijn aankoop. Het enige nadeel is dat de kleur al gauw te heftig kan overkomen bij een dagelijkse make-up look. Je hoeft maar een hele kleine hoeveelheid op je kwast te doen. Ik zelf doe deze blush liever niet op naar school.. dat is iets to much maar in het weekend en op feestjes komt hij goed van pas.

Hij geeft een prachtige, peachy tint.


Liefs, Julia





1 opmerking: