donderdag 23 oktober 2014

SHOPLOG - DEN BOSCH

Hallo allemaal, 
Gisteren ben ik met een vriendin naar Den Bosch geweest om te shoppen. Ik vind het een mooie stad met onwijs leuke winkels. Helaas heb ik deze keer maar 2 dingen gescoord.. eigenlijk kan ik het daardoor niet echt een shoplog noemen. Toch besloot ik er een artikeltje van te maken omdat ik het graag even wou laten zien. 

Als eerste kocht ik een blouseje/shirtje bij de h&m. Ik spotte dit kledingstuk al eerder in de stad en was meteen verliefd. Wel heeft dit shirtje een erg drukke print.. panterprint! tja.. een aantal weken geleden had ik het niet gekocht omdat ik het misschien een beetje ordinair vond overkomen. Maar af en toe een beetje panter is toch niet verkeerd? Ook combineert dit kledingstuk mooi met mijn bruine haar. 

                                       
29,99

Achter op het shirtje zit een ritsje. Zo kun je het gemakkelijk over je hoofd heen trekken.


Helaas is er bij het importeren van deze foto iets mis gegaan vandaar de onscherpte. 

Als tweede maar ook meteen als laatste kocht ik een bondje. Ik vond het erg leuk om dit te combineren met mijn eerste aankoop. Het bondje kocht ik in een boetiekje. De naam weet ik helaas niet meer.

60,-

Liefs, Julia












Geen opmerkingen:

Een reactie posten